lite för trött

Jag och Fella sjöng singstar lite för länge igår! halv ett stängde vi av, och sen låg vi och pratade tills kanske klockan ett. Imorse ringde mobilbajset klockan 05.45.
Japp, så är det att bo på landet. Uppe med tuppen!
Detta fick såklart sina konsekvenser! På naturkunskapen släckte hon ner helt och satte på en urdålig film. Så vad har man för val om man är dödstrött?
Klart både jag och fella somnar. Jag vaknade av att mina fötter ramlade ner från stolen.
Skoldagen gick otroligt sakta!
Felix och jag hade kul på tyskan.
Jag dog på företagsekonomin.
Jag och Fella jobbade järnet på matten.
SLUT på dagen!

Jag och Fella har precis vaknat efter en tupplur på soffan. Sötisen låg och dreglade på mitt ben!
AAAW VAD SÖT!
Snart kommer förhoppningsvis ludde hit en stund.
heipppaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0