FLY ME TO THE MOON

Idag är det söndag, vädret suger och jag sitter ensam.
Jag är sjukt förkyld och rösten vill inte som jag vill. Jag låter som en liten pojke när jag pratar.
Igår kväll var jag med min kära vän Felicia, vi var hemma hos mig först med några trevliga prickar och sen gick vi ner på stan och käkade lite subway sådär på nattkvisten. En ganska trevlig kväll faktiskt.
Idag händer det inte mycket, när mamma kommer hem från Sthlm ska jag äta glass som hon skulle köpa med sig hem. Idag ska jag bara ta det lugnt och kanske läsa ut min engelska bok som vi har boksamtal om på onsdag.
Om jag har tur så kanske älsklingen tittar förbi ikväll, men annars så kan jag ju alltid kolla på Ensam Mamma Söker. Jag blir så glad av att titta på det programmet, ett riktigt feel good program!
Jag vill slutligen bjuda på universums fulaste bild från förra sommaren typ.
Det enda fina på bilden är Felicia och mitt hår!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0