I WONDER IF I EVER CROSS YOUR MIND?

Vilken härlig dag jag har haft! Den började med att jag tjänade 460 kronor genom att städa lite uppe hos mormor och morfar, det är så lätt förtjänta pengar att jag nästan dör. Därefter tvingade jag Dennis att skjutsa ut mig och Emma till Sundbyholm dit Samuel sedan kom. Vi låg där i några timmar, drog en glass och en grillad varmkorv och sen skjutsade Samuel hem oss.
Då cyklade vi ner till Spicy och käkade. För ovanlighetens skull så tog jag inte nummer 14, jag kände att jag var tvungen att bryta traditionen så jag tog en 13c istället. När vi hade ätit klart så cyklade vi vidare hem till Mia där vi målade naglarna och bara tog det lugnt och snackade skit.
Sötis Emma i Sundbyholm
Hihi! Emma, jag och Mia!
Den här gången blev naglarna orangea, jag tycker att det blev coolt!
Rivsåret kommer från katten Sputtnick(stavning?) Mia glömde att säga att han hatade när man kliade honom på magen, hahaha dumma katt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0