FUCKING SPRUTA IMORGON.

Imorgon blir det en fullspäckad dag vill jag nästan lova!
Klockan kvart i tio ska jag ta en spruta mot livmoderhalscancer, AJ säger jag bara.
Därefter ska vi åka och titta på en lägenhet på Tegelbruksgatan, det är en riktigt fräsch fyra!
Det skulle som sagt inte kännas helt fel att flytta dit även fast det tar emot lite, jag trivs så grymt bra här i tunavallen. Denna lägenhet som vi ska kolla på är både billigare och större än den vi har nu, så man förstår ju att mamma blir sugen, vem blir inte liksom?
Efter att vi har kollat på lägenheten ska jag hem och baka kladdkaksmuffins, därefter ska jag vara med Fella, och kanske ska jag med mamma hem till Claes och Helena och käka, vi får se helt enkelt! Claes är alltså min pappas kusin så därför träffas vi inte så mycket. Nu ska jag börja packa och svara på älsklingens sms nerifrån Kos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0