Jag har världens tuffaste cowboyhatt!

Jag överlevde dagen.
Gick hem helt ensam uppför den jävligt isiga trappen, genom den vita skogen, förbi nattkröken och nerför ännu en isig trappa. När jag väl kom hem efter min promenad så satte jag igång att städa rummet som nu har gett resultat! Har plockat undan kläder från golvet, och alla dammråttor.
Varför kan inte mamma förstå att jag vill ha lite stökigt i mitt rum? Det måste ju märkas att det är mitt rum och att det är jag som bor där liksom?
Ludde kommer och hämtar mig runt åtta, tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Lär antagligen läsa lite i engelska boken som faktiskt är helt okej. Min mage kurrar rejält också så jag får väl ta en sväng förbi köket och se vad man kan äta!
Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0