äntligen fredag!

Jag och Fella sitter i skolan och har nyss slängt i oss lite mat. Idag blev det ris och kyckling, helt inte okej! Så jag hämtade makaroner och ketchup istället! Ungefär halva dagen har rullat förbi och vi har musik, datakunskap och tyska kvar. Väldans seg dag vill jag lova... Men efter tyskan där vi bara kollar på Robin Hood så ska jag ner på stan en sväng med Fella och köpa vantar tills imorgon.
Hihi! För då ska jag nämligen till Romme med Ludde och hans family!

Ikväll ska jag packa lite för imorgon och sen ska jag träffa tjejerna ett tag. Det blir nog en myskväll, eller ja, iallafall för min del eftersom att jag ska vara uppe med tuppen imorgon! Efter jag har varit med tjejerna en stund ska jag hem till Ludde för att sova och sen åker vi tidigt imorgon bitti.
Roligt värre ska jag ta och tala om för er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0