KOM IHÅG MIG

Det känns som att det var ett tag sen jag skrev här så nu när jag inte har något annat för mig så tänkte jag uppdatera er lite.
I lördags tillbringade jag dagen med min pojkvän och hans familj! På kvällen bjöd dom mig på restaurang och bio. Vi åt på bambu city och såg på Trollkarlens lärling. Nu tänker antagligen dom allra flesta på en dålig tecknad film, men faktum är att den var riktigt bra och inte tecknad som jag först trodde när jag hörde vilken vi skulle se! Jag trodde också att den skulle utspela sig på typ medeltiden, men som tur var trodde jag heeelt fel!
Igår var jag också med Ludde hela dagen, fast då gjorde vi inte mycket mer än att dega lite överallt, vi förflyttade oss från Luddes säng, till soffan, till min säng. Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0