JAG NJUTER AV LIVET

Jag hade en skit rolig kväll igår, snacka om att det blir vad man gör det till!
Vi åt först på Akropolis, skit gott! Jag fick lite presenter av mina kära vänner också!
Presentkort, armband, en tröja, bh och trosor, och dessutom så fick jag tärningar där det står olika sexställningar.. HAHAHA! Och till tärningarna hade dom skrivit rim som dom sa högt och tydligt inne på restaurangen! Hahaha, jag skrattade så jag grät. Fan vad jag älskar er tjejer!♥
Efter maten gick vi hem till mig och hade lite förkrök, därefter blev det fest och sen kebabhuset!
Bilder från kvällen kommer nog upp så fort Mia har skickat lite bilder!
Idag mår jag sådär lagom bra, har precis städat hela lägenheten och fixat mig lite. Ska snart ta bussen hem till Ludde. Ikväll ska vi äta på Papas Tapas och se någon bio med hans familj. Det blir nog trevligt!
Nu ska jag fixa det sista innan bussen går!
Ha en fin lördag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0