FÖDELSEDAGAR

Grattis Virre som fyllde igår. Grattis Simon som fyller idag. Och sist men inte minst, grattis mig själv som fyller imorgon!
Ikväll kommer mormor, morfar, farmor och Leif hem till oss och firar mig. Jag längtar efter tårtan och chokladbollarna! (som egentligen heter negerbollar, faktiskt! Inget rasistiskt alltså, jag har alltid fått höra att det heter negerbollar, i hela mitt liv!)
Tycker ni att det är rasistiskt att säga negerbollar?
Jag längtar såklart också efter presenter! Jag vet redan vad jag kommer få av mamma, men inte av resten!
Just nu sitter jag och kollar på Biggest Loser, jag kom precis hem från skolan. Jag tycker nästan att det är lite kul i skolan, men bara lite. Håkans lektioner kan ju bli sådär lagom sega, men Annas lektioner är helt okej!
Påtal om att jag fyller imorgon så tycker jag faktiskt att 17 är en bra ålder, fast jag vet inte varför. Fast jag längtar ännu mer tills jag fyller 18, vilket kanske inte är så konstigt!
Nej, nu ska jag damma av min hylla och tv, så att inte mormor eller farmor får en allergi chock eller något liknande!
Sådär bra hade jag det igår! Myspysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0