"men det är roligt att äta!"

Idag gick jag i skolan tills klockan fyra, ganska segt faktiskt! Men som sagt, ganska chill nu i slutet!
Efter skolan var det bara att stressa hemåt för att äta och byta om till träningskläder! Bra jobbat att jag hann allt det där på bara en halvtimme!
Träningen var grymt jobbig.. Jag förstår inte hur Affe kan tycka att det är så kul att plåga oss så vi nästan dör av trötthet!
Efter träningen åkte jag buss med Becca och Amanda. Jag och Becca hoppade av nere på stan för att äta på SubWay medans Amanda fortsatte hemåt. När vi väl hade suttit oss ner och börjat äta så kom jag på hur mycket vi åt tillsammans när vi var så tajta vänner förut! Det lät ungefär såhär:
cissi- Shit Becca vad vi åt förut!
Becca- Men det är ju roligt att äta.. Jag älskar mat!
Japp mina vänner.. Det där är Becca i ett nötskal!
Nu har jag nästan nyss kommit hem, har bara hunnit duschat och nu är det Desperate Housewives som gäller!
Imorgon ska min skola vara på Ekängen, ska köra fridrott hela dagen...
Men Cissipissi har kirrat så att hon bara behöver kasta kula! (alltså jag)
Efter det blir det att plugga med Emma! Kemiprov på torsdag..
Ha det bäst,flodhäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0