sjukt skönt

Nyss kom min mamma ut hit för att lämna lite saker såsom min dator, kläder och mat! Tänk att min snälla mamma köpte med sig spicy hot åt oss.. mums!
Idag har vi legat på madrasser i vattnet och stekt i några timmar! Sen har vi bara chillat. och nu ska vi börja städa lite inför imorgon! då kommer det lite folk och vi ska typ grilla, bada och dricka lite :)
Just det. Idag fick jag reda på att jag kom in på Samhällsvetenskapliga programmet på Rekarne.
Och det som är ännu bättre är att Fella och gjorde det!!! Nu måste vi bara kirra så vi hamnar i samma klass!
FAN VAD KUL DET KOMMER BLI!
yeye. Back to reality! Nu ska vi städa, senare ska vi äta maten från spicy hot och inatt lär vi kolla på några avsnitt OC och bada!
YÄÄÄÄÄ. knäck den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0