torsdag

hej hopp!

Igår blev det de vanliga, förutom att fella inte var med. Jag var på Tunapark med Emma, Jonit och Sippe, var nere på stan och kikade. Träffade på Bea med flera och det slutade med att vi alla satt vid dagiset utanför mig och rökte vattenpipa! Nya smaker som Coca Cola hade inhandlats. Det slutade med att alla satte sig i Jonits bil och sjöng för fulla muggar!
Jag säger bara att om The Fray kommer till Sverige, då kommer jag att vara där med Sippe!
Natten avslutades med Tsatsiki Morsan och Polisen uppe hos min mormor och morfar som är på semester.
Ovanligt va? Efter filmen drog Jonit och då var det bara jag, Emma och Sippe kvar. Det blev snack i sängen i något som kändes som en evighet! Sen somnade vi.

Idag hade vi faktiskt ställt klockan på 11. Som vanligt så sov vi vidare tills ett. Jag fattar verkligen inte hur man ska orka upp till skolan sen? jag får ont i magen så fort jag tänker på det. Vi låg kvar tills typ tre, och sen gick vi hem till mig igen för att äta.
Emma stack direkt efter maten, så jag och Sippe chillade järnet.
Ni har Fella kommit så nu är det chill på hög nivå!
Snart drar nog Sippe, så då blir det väl något bus med Fella!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag då :(

2009-08-13 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0