konsten att vända på dygnet

nu har jag och fella kommit hem och nu stannar vi nog hemma för resten av kvällen/natten. Vi har varit en sväng förbi Emma med cyklarna och lämnat av henne, och efter en mycket rolig cykeltur med felicia hem igen så känner man sig ändå ganska trött. Jag har nog glömt att nämna att vi var och badade nu på kvällen i Vilsta. Riktigt skönt var det faktiskt.. ingen ironi här inte! alltså, jag är seriös. Jag var i flera minuter, både för att det var skönt och för att det var mycket mygg :) hehe

Jag har faktiskt tänkt på en sak. En sak som hör till sommarlovet..
Konsten att vända på dygnet. Det gör jag på alla lov ioförsig. Men sommarlovet blir ju extremt omvänt!
Nu för tiden somnar jag närmare halv sex på morgnarna och vaknar inte förrän minst klockan ett. Och då är jag fortfarande trött och vill sova några timmar till. Just nu förstår jag inte hur jag och framförallt inte hur fella ska klara av att gå upp runt sju för att gå till skolan. Men vad är ett lov utan att vara ute till sent på natten? Svaret är enkelt. Det skulle ju bli ett tråkigt lov.
Nu när skolan börjar närma sig ökar också ångesten, men samtidigt längtar man ju förståss lite.
Ny skola, ny klass, nya lärare, ny matsal, ja. Allt blir nytt. och det gör mig faktiskt ingenting!



Judith och Berit prövar sina simkunnigheter.

jag måste säga att det gick galant. Ända tills Felicia fick för sig att sitta på mig medans hon kissade...
paaaaaaaaaanniiiiiiiiik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0