hur gör man nu igen?

Att bara ta det lugnt utan att bli uttråkad är nog det svåraste som finns om man tänker efter. Jag försöker faktiskt just nu, men det ser ut att sluta illa!
Vad gör man när sin felicia, min bästavän inte är här? Det har jag faktiskt glömt

Idag har jag iallafall flugit flygplan med Fella, tagit det lugnt med Fella, sagt hejdå till Fella.
Duschat, städat, ätit, gått en pyttekort promenad,
och nu ska jag nog kolla om det finns glass och sen sätta på en film.
Eller ja, någonting sånt!
heippa!♥

Puss på världens fulaste bild, men på världens bästa vän!♥

Kommentarer
Postat av: BERIT<3<3<3

jag älskar dig, världens bästavän!

2009-08-18 @ 13:11:33
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0