hela världen är så underbar

Idag vaknade jag och Felicia av att Maja (hunden) hoppade upp på oss när vi låg och sov. Men hon är ju så söt att man inte ens kan bli arg på henne..
Nu håller vi på och fixar oss, meningen var att gå och träffa mia, men nu kunde inte hon så vi får hitta på något annat!
Ikväll ska vi iallafall hem till Sippe med lite människor, riktigt trevligt ska det bli. Bastu, bad och Rec står på listan.
Jag är sjukt rädd för den filmen, men nu jävlar ska jag inte hoppa till en enda gång. Ellllllller?

Fellas hår blev iallafall bra tycker jag, men hon verkar lite skeptisk faktiskt...
Föresten, är det någon som vet vad Naiv betyder? Tydligen är jag det..
Tacksam för svar, hehe


Yeye, skriver nog senare, eller inte.. ni får hålla utkik helt enkelt!
ciiiaoaoooo

Kommentarer
Postat av: luddiii boii :D <333

http://sv.wiktionary.org/wiki/naiv

2009-08-15 @ 14:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0