första skoldagen- check!

HEJ!
Mitt namn är Cecilia Andersson, jag fyller år om exakt en vecka och jag bor i Tunavallen med min mamma och min bror, min inneboende vän Felicia också såklart!
Ungefär så kommer jag stå inför min klass imorgon, jippi!
Idag träffade jag min nya klass för första gången, verkar helt okej! Men utan fella skulle jag nog inte klara en enda dag!
Mina mentorer verkade helt okej, ena lite för sträng bara.. Men han blir nog snällare om ett tag!
Efter skolan cyklade jag, Emma och Fella till Vilsta och umgicks med ludde och company! Riktigt trevligt, men..
Tror ni inte att jag blev i knuffad idag också??

Yeye, efter vilsta drog Emma hem och vi (fella, Ludde och Jonit) gick via mig ner till stan och åt på Kebabhuset! mummms.
Sen tog vi bussen hem till mig och ludde o jonit åkte vidare hem till sig!
Nu har jag precis duschat och snart ska vi väl kolla på Hitta Nemo kan jag tänka mig!
det var ju faktiskt ett tag sen!

Det var allt för idag, vi hörs väl imorgon!
Puh-ass


Snygga?
Jo tack, vi vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0