krassligt

Vaknade upp med halsont idag vilket har resulterat i en lång pluggdag i biblioteket och tacopajslagning istället för träning. Helt okej det med även fast det känns som att jag har myror i brallan efter två dagar i rad nu utan träning.  Jag börjar känna stress inför mina kommande tentor, har en på fredag och ytterligare en på måndag. Heja mig! Drömmen är ju att klara båda så man slipper dom sen, vore så himla skönt! Kanske är ödet att jag blev lite krasslig nu så att jag kan lägga mer tid på att plugga och mindre på att träna denna vecka utan att få dåligt samvete! Nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och titta på Top Model Sverige och sedan lite Gossip Girl innan jag somnar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0