Hard work work!

Hej allihopa! Sitter äntligen nyduschad i min sköna säng efter en heldag i skolan och en kväll på Fastighetsbyrån. Dagen har rullat på bra, bättre än min cykel som jag tog fram och tillbaka till stan. Kändes som att bakdäcket behöver pumpas om man säger så! Jag sitter och zappar mellan Svenska Hollywoodfruar och fotbollen. Heja Sverige!!! (Här och nu så gjorde dom 2-0 målet, waaaahhh!!!)
Imorgon har vi föreläsning klockan 08.15 till 11.00 så ikväll ska jag försöka somna tidigt. Efter skolan imorgon ska jag sitta kvar i biblioteket och plugga som vanligt och så ska jag träna någon gång under dagen/kvällen också. Ska köra mycket kondition imorgon, typ löpa några kilometer på löpbandet eller stå lääänge på crosstrainern... 
 
Haha! Jag, Emma och Lina har roligaste konversationen! Emma, du är redan cooool ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0