måndag

Idag har jag rört på mig väldigt mycket måste jag säga. Började med en morgonpromenad med hundarna och Emma på ungefär en halvtimme. Sedan fram och tillbaka till skolan två gånger, några småpromenader med hundarna, ett bodycombat-pass på Livskraft och en lååång promenad med Nova nu på kvällskvisten. Det blir ytterligare en kort promenad innan det är sovdags så jag är nöjd.
 
Imorgon har vi ingenting i skolan så planen är att sitta på balkongen och plugga i solen hela dagen. En joggingrunda ska jag försöka hinna med också. Har dock ett köttigt sår på hälen som jag fick idag när jag smällde igen dörren på den, haha usch, höll på att svimma för att det gjorde så sjuuukt ont och såg så fruktansvärt äckligt ut! Nej, nu ska jag läsa lite kurslitteratur innan det är Biggest Loser! 
 
Maja tyckte det blev lite varmt på balkongen så hon kurade ihop sig bakom Emmas stol... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0