home sweet home!

Jag fick ett spontant infall av att ta tåget hem till Eskilstuna nu på kvällen trots att grupparbetet inte var helt färdigt. Vi har tragglat med en av uppgifterna hela veckan och eftersom att vi inte kommer någonstans ska jag ta tag i skiten imorgon. Vid lunchtid ska jag träffa min snälla morbror som ska hjälpa mig med uppgiften och förhoppningsvis så ska vi två iallafall klara av att få ihop det! Annars idag har det varit en stressig, jobbig och allmänt dålig dag. Ska inte gå in på detaljer men ja, bättre dagar har jag haft. 
 
Det är iallafall jätteskönt att vara hemma nu och börja fokusera på tentaplugget fram tills den 7 juni. Jag har såklart lite annat smått och gott inplanerat men mesta tiden kommer faktiskt att spenderas framför skolböckerna. Imorgon fyller Magnus 50 år (!!!!) så då ska vi fira honom litegrann! Inga detaljer om det ännu för han vet inte om någonting, hehe. Nej, imorgon bitti vid sjusnåret ska jag skjutsa min kära mor till arbetet så nu måste jag faktiskt sova! Gooodnight ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0