sommarjobb

Ååhhå vill ta studenten igen. Vill känna det där pirret som man hade redan flera veckor innan. Vill prata om den och drömma mig bort till den. Helt plötsligt stod man där i sin mössa och sviiisch så var dagen borta.
 
Nu är mitt sommarjobbssökande i full gång och just nu har jag sökt till två olika ställen. Ena stället är Prolog och får jag det jobbet så blir det att dela ut tidningar mitt i natten. Passar mig utmärkt eftersom jag är en nattuggla så det bara visslar om det. Sen har jag sökt till Fastighetsbyrån i Eskilstuna där jag sökte om mäklarassistent. Hoppas dom nappar på det, vore så sjukt lärorikt och roligt att få vara hos dom under några veckor! Jag ska skriva ett till personligt brev och skicka till Sparbanken Rekarne där jag ska söka lite olika arbeten så som att stå i kassan eller sitta i telefonbanken! Jag kan arbeta vart som helst men helst av allt vill jag inte jobba med samma uppgifter som jag har gjort två år i rad nu. Vill lära mig nya saker! 
 
Någon som har något mer förslag på vart man kan söka sommarjobb? Behöver nog några fler ställen för att vara säker på att jag får någonstans! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0