lyckorus och längtan

Har precis pratat med min fina vän Alexandra i telefon och jäklar vad jag längtar tills vi ska fira henne nästa söndag. Dels så är jag färdig med fitnessfighten då och dels så ska vi äta tacos och kanske gå ut och dansa! Looove it. Jag längtar även tills på lördagkväll då Elin kommer på besök och vi ska köra fitnessfighten tillsammans i några dagar. Jag längtar tills den 26:e då vi äntligen ska åka hem till Eskilstuna igen och sist men inte minst längtar jag efter min underbara pojkvän som jag får träffa antingen den 27, eller den 28 (på hans födelsedag). Just nu känner jag mig så himla glad för att jag har så fina människor omkring mig, både vänner och familj! Dessutom är jag så sjukt stolt över oss som har kört efter kost-och träningsschemat i tre veckor nu. Och äntligen kan jag säga att det har skett en förändring på lilla Cissipissi. Beach 2013, here I come! 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och kika lite på tv. Snart är det dags för sista målet för dagen också, kvarg och ett äpple får det bli! Ha en bra kväll allihopa ♥
 
En bild från den bästa nyårsaftonen i mitt liv. Här på Märthis, Alexandra och lilla jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0