fitnessfighten dag 15

 
När jag tänker efter så är det så sjukt bra gjort av mig att jag har tränat hårt i 15 dagar i sträck. Det har jag nog faktiskt aldrig gjort tidigare. Visst att man tränade handboll 4 gånger i veckan förut och hade någon match på helgen, men då hade man ändå några vilodagar i veckan. Är iallafall väldigt stolt över både mig, Emma och Elin för att vi är så jäkla grymma. Nu väntar jag bara på att de snygga resultaten ska smyga sig fram. Tror att det är på gång, sakta men säkert! Nu har jag kört kondition hårt på crosstrainern några dagar då jag började få ont i benhinnorna, men jag tror att jag ska försöka mig på lite löpband imorgon igen! Dessutom ska jag nog lägga in en konditionsdel till i träningsprogrammet... 
 
Idag är det fredag, fast så som jag och Emma ser det så är det dag 15. Vi tänker inte veckodagar längre då det är lättare att bli sötsugen om man tänker att "ååå det är lördag och jag får inte äta något sött"! Däremot ska jag lyxa till det och byta ut kycklingen till lite köttfärssås ikväll. Eller ja, köttfärssås och köttfärssås, det är köttfärs, krossade tomater och kryddor! Haha. Nåväl, vi kämpar på och hoppas att dagarna rullar på som det ska hädanefter också. Ha en bra fredagskväll allihopa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0