Effektiv tjej!

Imorse klockan sju blev jag väckt och vid halv åtta skjutsade jag mamma till jobbet och lämnade hundarna på dagis. Därefter fick jag ett sms från min saknade vän Alexandra som frågade om jag kunde tänka mig att följa med och handla lite grejer inför på söndag då vi ska fira henne. Sagt och gjort, klockan åtta hämtade jag upp henne! Vi handlade en hel del mat, godsaker och jag fixade så att jag kunde göra klart Luddes present. Tänk att han fyller 22 år imorgon, haha känner mig rätt liten! Nu har jag precis ätit lite frukost och om någon timme drar jag på mig löpardojorna och springer tills benhinnorna går av! Ikväll får jag äntligen träffa min pojkvän, hoppas att han kommer att se skillnad på min kropp för vi har inte setts på 17 dagar! Åå har längtat ihjäl mig efter honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0