Dag 4 Fitnessfighten

Dagen är snart slut och vi påbörjar dag 5 imorgon. Herregud vad sakta den här månaden kommer att gå. Men det är bara att kämpa på! Nu har jag fixat så att jag kan träna på Forever hemma i Eskilstuna nästa helg om jag vill men vi får se då jag kanske ska träna med Elin som också kör fitnessfighten. Börjar få lite hemlängtan, framförallt vill jag pussa på mina fina hundar. 
 
Nu har jag precis landat i sängen och innan det så tränade jag, åt middag, duschade och städade mitt rum som min fina pojkvän och jag hade stökat ner ordentligt när han var här. Snart är det Top Model Sverige och därefter är det Hissen med Filip och Fredrik som gäller så det blir sängläge hela kvällen för mig, och det känns faktiskt väldigt skönt då jag känner mig trött i både kropp och knopp. Vi hörs imorgon allihopa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0