Tentaperiod=Träningssvacka

Snacka om att kroppen får lida under en tentapluggsperiod. Just nu tillbringar jag all min vakna tid åt att plugga och med det kommer ju att man gärna äter något sött så att man orkar liiite till. Någon träning har det inte blivit av sedan i onsdags och det lär ju inte hinnas med så mycket innan tentan. Jag ska nog dock dra ut på en löptur efter middagen. Lär bli runt niotiden. Känns lite sent att springa då men dels är det för varmt på dagen och dels så orkar jag nog inte plugga mer efter det iallafall. Efter tentan ska jag iallafall ta tag i träningen igen. Jag ska fixa så att jag kan träna på Forever här i Eskilstuna och jag ska bli bättre med maten igen. Nu är ju sommaren trots allt här och det är ju den man har tränat som en galning för. Jag ska verkligen inte gå upp alla centimetrar och kilon igen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0