tentaperiod

Hallå där! Det har faktiskt gått bättre än förväntat att plugga idag. Har arbetat mig igenom en stor del av övningshäftet vi har fått nu och idag har jag förstått det mesta också. Tummen upp på det. Medan jag har pluggat har jag även lagt över alla bilder från min Iphone till datorn. Kan ju vara bra att göra det ibland, speciellt när det hela tiden kommer upp "Minnet är fullt" när man ska ta nya kort med mobilen. Nu väntar jag på att få mat, haha fördelen när man bor hemma är ju verkligen lyxen att slippa betala/laga maten själv. Eller ja, laga kan jag göra så fort jag har skrivit min tenta, för nu ska all min vakna tid gå åt till att plugga. Känner iallafall lukten från grillen nu så tror att käket är på gång! Ludvig kommer hit senare och sover med mig, det blir mys. Nej, nu ska jag fortsätta med mitt roliga heltidsarbete här...  
 
Eftersom det bara är deprimerande att visa bild på allt plugg jag har framme nu så bjuder jag på en lite äldre bild från när jag var på grönan med fina människor och tittade på Fun. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0