ja må hon leva!

Idag är ingen vanlig dag för det är min bästis födelsedag, hurra hurra hurra! Grattis världens bästa Elin på 20-årsdagen! Hoppas dagen blir superbra och att du får det du önskar dig (speciellt fallskärmshoppningen). Du är världens underbaraste vän och jag är så jävla glad att vi har hittat tillbaka till varandra igen. Är det någon som vet allt om mig och vice versa så är det du. Vi har varit med om så sjukt mycket, både medgångar och motgångar men vi har ändå alltid funnits där för varandra och vetat vart vi har varandra. Du är verkligen världens spralligaste och bästa tjej och du förtjänar allt det bästa på hela jorden! ♥ 
 
Friendship never ends, jag älskar dig min fina vän! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0