blondie!

Före                                                                     Efter
 
Igår var jag en sväng till hos världens bästa frisör Emelie och ljusade upp håret ytterligare! Jag är SÅ nöjd med håret nu och att jag skulle känna mig såhär bekväm i sånt här ljust hår hade jag aldrig kunnat trott! Nu är jag iallafall nästintill blond och nu får det vara så ett tag! Igår gick jag även på stan en sväng med Elin och vi gick först och fikade och några timmar senare blev det lite käk på Pitchers. Jag åt en jättegod ceasarsallad med goda krutonger och en kall cider till. Därefter mötte vi upp några grabbar och så gick vi och kollade på Baksmällan del tre. Den var sjukt rolig men måste ändå säga att de föregående filmerna är snäppet bättre! 
 
 
Annars då? Fan vad dåligt jag mår... Har åkt på världens förkylning och sover så sjukt dåligt. Inte det ultimata tillståndet två dagar innan en tenta. Och inte nog med det så har jag så sjuuuukt ont i benen efter mitt träningspass häromdagen. Varför ska jag alltid ta i så mycket? Och varför glömmer jag alltid att stretcha efteråt? Blir så trött på mig själv ibland... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0