6 år sedan...

För en vecka sedan var det 6 år sedan min fina pappa gick bort. Alltså är det lite mer än 6 år sedan som jag senast pratade med honom och kramade honom. Tanken på det gör så jävla ont kan jag tala om. Idag efter jobbet åkte jag iallafall till graven och satte en bukett, borde väl egentligen gjort det för en vecka sedan men då kände jag mig alldeles för deppig och så hände det en massa andra saker runt omkring. Men men, bättre sent än aldrig! Hur som helst så önskar jag inget hellre än att de senaste 6 åren bara var en lååång mardröm och att jag bara kunde vakna upp och vara med min pappa igen... Jag älskar dig pappa, nu och för alltid!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag önskar också att de bara är en mardröm! :( Älskar dig vännen och jag finns alltid här för dig! <3

Svar: Tack världens finaste! Önskar verkligen att jag kunde åka och hälsa på dig men eftersom jag fick en jäkla omtenta så vet jag inte om jag kommer hinna med det innan skolan börjar! :( Älskar dig också finaste vännen <3
typisktcissi

2013-07-17 @ 19:12:57
URL: http://aalexandraaxner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0