VILL HA VÄRME!

Idag gick jag upp halv sju för att kunna äta frukost och ligga i sängen en stund innan jag var tvungen att fixa iordning och gå till skolan. Nu har jag föresten fixat så att jag är registrerad på kursen och pengarna från csn ska komma imorgon, glad tjej! Jag kommer ju aldrig mer att glömma bort att registrera mig iallafall, så krångligt som det här var att fixa. Efter skolan så åkte jag, Emma och Ellinor ner och handlade mat på ICA. Nu har vi precis ätit lunch och trött som jag är så tänkte jag lägga mig i sängen och titta på en film innan jag ska iväg och träna. Hoppas ni har en bra dag allihopa! 
 
Idag är det typ -16 grader och det är dessa dagar som man bara vill utomlands! Dessa bilder är från förr-förra sommaren då jag och mitt hjärta tog en sista minuten resa till den grekiska ön Samos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0