TORSDAG

En härlig vinterbild från förra vintern då jag spenderade några dagar i Delsbo med några underbara vänner!
 
Hallå där! Har precis ätit en dunderlunch bestående av en god köttfärssås, pasta, morötter och en halv avokado. Innan det så var vi i skolan en stund och startade igång vårt grupparbete. Den första delen av arbetet kommer att gå relativt enkelt och smärtfritt men den andra delen orkar jag inte ens tänka på just nu. Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag och Emma ska snart ut på en långpromenad och efter det vet jag inte om jag vill till gymmet eller inte. För nackdelen med att träna flera dagar i rad är ju att jag då tvättar håret flera dagar i rad vilket inte är så bra för varken håret eller hårbotten. Speciellt inte för mig som har en jättekänslig hårbotten som lätt kan bli irriterad och börja klia. Lite jobbigt dilemma det där... Hur gör ni andra som tränar ungefär varje dag? 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag slänger upp håret i en bulle tills de inte går att ignorera det längre ;)

Svar: Hahhaha men om man varje gång blir SUPER svettig då? Det känns ju jätte ofräscht att inte tvätta det typ :/
typisktcissi

2013-01-24 @ 22:46:40
URL: http://f-ook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0