MYSKVÄLL

Sista dagen i Eskilstuna har jag spenderat med maximal effektivitet! Mötte upp Märtha på stan vid halv ett och åt en mumsig lunch på Papas Tapas, sedan gick vi ett varv på stan och jag köpte ett par örhängen! Har inte använt örhängen sen nyårsafton så vi får hålla tummarna att hålen inte har växt igen, mina öron är så konstiga så risken finns!

Efter att jag träffat Märtha en stund så åkte jag hem till Rebecka och tittade på bilder som dom tagit när dom var i Thailand. Är så sjukt sugen på att åka dit, måste dit nästa vinter! Nu har jag och mamma precis avnjutit en middag som jag stod för, och kvällen spenderas framför tvn med mamma och mina fina hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0