EN RIKTIG PISSDAG!

Dagen idag har varit allmänt dålig! Det börjar med att jag kom på att jag glömt att kursregistrera mig vilket man behöver för att få pengar från CSN. När jag väl ska gå in och registrera mig så ser jag att jag är en dag för sen! Därför blir jag tvungen att ringa en människa som skickar mig vidare till en annan som skickar mig vidare osv... Pratade med fem stycken totalt och det hela slutade med att den jag skulle prata med var sjukskriven. Hur länge hon är det vet jag inte, men hoppas att hon är tillbaka imorgon för jag behöver mina pengar!

För att dagen ska vara ännu sämre så var tåget från Katrineholm ungefär 2 timmar försenat! ALLTSÅ SNÄLLA? Därför blev det att stressa hem till lägenheten för att sedan gå snabbt som tusan till skolan där världens sämsta föreläsare väntade.

På träningen gick det inte heller särskilt bra. Först fick jag håll och sen låste sig någon muskel i bröstet/skulderbladet så jag kunde inte ta ut svängarna ordentligt.

Nu är denna dag äntligen slut så nu tackar jag för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0