TOP MODEL

Dagen har inte varit någon höjdare av lite olika anledningar måste jag säga! Jag har iallafall tränat och idag provade jag på ett schema som min vän Victor har fixat till mig. Körde bröst, mage och i slutet blev det lite cardio! Gick helt okej faktiskt förutom att jag fick håll i slutet av konditionsdelen. Är det någon som vet exakt hur håll uppstår? Vad tusan är det som sker därinne, för ont gör det och förstör träningen gör det också!

Nu ligger jag nyduschad i sängen och tittar på gamla avsnitt av "i form med Anna Anka". Om en halvtimme börjar Top Model. Verkligen höjdpunkten på denna dag!

Längtar tills våren kommer så man kan stänga in vinterjackan och plocka fram lite snygga vårjackor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0