kick-start!

Nu har jag och Emma anmält oss till något som Kick-Start på worldofshape.se! Det innebär att vi under marsmånad kommer få kost- och träningsschema och förhoppningsvis se väldigt bra resultat i slutet av månaden! Jag har flera bekanta som har tappat många centimetrar och därför hoppas jag såklart på att jag också kommer att göra det. Inte för att jag är jätte missnöjd med min kropp som den är nu, men alla har vi väl ställen där vi faktiskt vill tappa lite kilon på! I slutet av marsmånad kommer jag antagligen att lägga upp före- och efterbilder så att ni också får se hur resultatet blev! Längtar så jädra mycket är så sjukt taggad! Let´s do this! 
 
Kvar till start: 12 dagar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0