hallå där!

Idag har det varit full rulle och det är därför jag inte hunnit blogga något idag! Imorse bestämde jag och min fina pojkvän att han skulle komma med ett tåg idag istället för på fredag, och ingen var gladare än mig över det beslutet! Jag har varit i skolan från klockan 14- 17.30 och direkt efter det åkte jag ner till tågstationen och mötte upp världens finaste kille! När vi kom hem hit så gjorde vi hemmagjorda hamburgare och sedan har vi tittat på en film som heter Bitchkram. En helt okej rulle faktiskt! Nu ska vi sova, och jag njuter av att inte behöva somna ensam inatt! ♥
 
I brist på andra bilder från dagen så bjuder jag på en bild från förra sommaren då vi hade grillkväll hemma hos Ludvig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0