friendship never ends

 
Imorgon åker en av mina närmsta vänner till Australien och ska befinna sig där i ett helt år! Kommer verkligen att sakna ihjäl mig efter henne. Hoppas du kommer få ett bra år Märthis, och glöm inte bort att skypa med mig ibland. Blir lite avundsjuk när jag tänker på hur duktig du kommer att bli på engelska, nåväl du kan ju lära mig när du kommer tillbaka! Åhå, blir fan ledsen när jag tänker att jag inte kommer kunna träffa dig på ett helt år, det är lång tid! Och nedräkningen börjar nu! 
 
Jag älskar dig min fina vän, ha det så bra på andra sidan jorden! ♥

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Åh! Blir lite ledsen i ögat när jag läser detta... Kommer sakna dig med min fina vän!! Puss på dig.

2013-02-13 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0