friday!

Hej allihopa! Tentan gick faktiskt ganska bra så jag hoppas att jag klarar mig! Efter tentan blev det en snabb lunch hemma och därefter tog jag ett varv på stan där jag köpte presenter till mina fina vän Maja. Hon fyllde egentligen för typ två veckor sedan men bättre sent än aldrig! Sen tog jag bussen från stan till gymmet. Måste säga att jag är nöjd att jag gick dit även fast jag är sjukt trött efter tentan. 
 
Ikväll kommer världens bästa vänner hit, nämligen Maja, Alexandra och Elin! Jag lyckades övertala dom att komma hit den här helgen (fast två av dom egentligen inte kunde) då jag skulle ha varit ensam annars. Det hade väl inte varit jordens undergång egentligen men det är mys att dom kommer och så kan jag äntligen få höra alla detaljer om Alexandras och Elins galna Thailandsresa... Nu ska jag duscha och laga mat. Bäst att städa lite också då det inte är världens finaste lägenhet jag bor i just nu om man säger så... Ha en bra kväll! 
 
Jag och världens finaste Maja! Här var vi i Ayia Napa och hade precis tagit studenten, lycka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0