FREDAG!

Idag är en bra dag tycker jag. Vid tio imorse befann jag och Ludde oss i Kista Galleria där Ludde hade bokat in en synundersökning. När det var klart åkte han till skolan och jag gick ett varv ensam i gallerian. Fick med mig svarta strumpor hem, har kommit på att det är smartare att ha svarta än vita strumpor eftersom det är finare till svarta byxor som jag allt som oftast använder. Nåväl, nu sitter jag i soffan och har arbetat lite med ett grupparbete i skolan som handlar om spånskivor, kul? Nej. När jag är färdig ska jag äta lite lunch och sedan gå ut på en långpromenad!
 
När älsklingen har slutat skolan ska vi bege oss hem mot Eskilstuna och ikväll blir det nog utgång för första gången på sjukt länge, så det ska faktiskt bli superkul! Min bror fyller ju idag så det är väl egentligen anledningen till att det blir lite fest. Nej, nu ska jag fortsätta med mitt! 
 
På tal om fest så satt denna skojiga lapp hemma hos Ellinor för några veckor sedan. Störtsköna grannar verkar hon ha iallafall! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0