träningsfreak

 
Hej allihopa! Nu har jag precis käkat mat och innan det körde jag spinningpass följt av ett corepass. Att köra passen direkt efter varandra var faktiskt jättebra. Det här ska jag göra till en vana och köra varenda måndag. Det är ju speciellt bra för mig som har problem med benhinnorna, på cykeln får jag upp pulsen men belastar inte benhinnorna på samma sätt som när jag är ute och springer. Känner mig nöjd med dagens träning då jag gick från stan och hem i förmiddags också! Haha känner mig lite som ett träningsfreak men det är ju för jäkla kul nu när konditionen och jag själv är på topp. Är så sjukt rädd att tappa det som jag har byggt upp den senaste månaden. Keep on fighting säger jag bara! 
 
Jag får be lite om ursäkt för sista tidens tråkiga mobilinlägg. Det är ju så smidigt att bara ta en bild och skriva lite på mobilen istället för att ta fram den tunga och sega datorn liksom! Hoppas ni överlever men ska bli lite bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0