nya löparskor!

Har haft världens mysigaste dag inne i stan tillsammans med älsklingen. Vi strosade runt lite i delar av Stockholm där jag verkligen inte brukar gå runt. Nämligen vid Östermalmstorg och Stureplan. Vi gick dessutom till Löplabbet där jag införskaffade mig ett par nya löparskor. Dom var väldigt professionella där och jag fick provspringa på ett löpband och sådär så att jag kunde få precis de rätta skorna för mitt springsätt. Egentligen ville jag designa ett par egna på Nikes hemsida men nu fick jag med mig ett par färgglada Asics istället som jag förhoppningsvis inte kommer att få ont av. Ikväll ska vi äta väldigt god mat och bara njuta av varandras sällskap. Imorgon åker jag med bussen tillbaka till Karlstad... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0