Middagstips?!

Godmorgon allihopa! Idag hade jag ställt klockan på nio men självklart vaknade jag redan klockan åtta av att jag var kissnödig. Nåväl, ändå skönare att vakna av sig själv än av klockan! Dagens planer är att gå till skolan, cykla till Ica och ta en promenad. Jag har träningsvärk lite överallt i hela kroppen så idag känns som en perfekt aktiv vilodag. 
 
Jag har kommit in i en mattorka där jag inte alls vet vad jag är sugen på för mat eller vad jag ska laga. Vill ju såklart vara ganska nyttig så att kroppen håller sig snygg till sommaren, men jag vill fortfarande äta god och mer rolig mat än vad jag gjorde under fitnessfighten. Någon som har något bra middagstips att komma med? Vad är er favoritmat? Ge mig inspiration, snälla! 
 
Denna mat skulle ju inte sitta helt fel nu. Grillat kött med beasås och egna klyftpotatisar, mumsfillibaba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0