långsamma timmar...

Idag har jag varit med om mina mest långsamma timmar någonsin! Åkte ju hem från Stockholm till Karlstad med Swebus idag istället för med SJ då tågen var så jäkla dyra. Problemet var bara att när jag satte mig på bussen, som tar 4,5 timme så kommer jag på att jag har glömt mina hörlurar hemma hos Ludde vilket betyder att jag satt på en buss i 4,5 timme utan att varken titta på film eller lyssna på musik. Tråkigt som bara den. Som tur var så hoppade Lovisa i min klass på bussen i Örebro så vi hade sällskap därifrån till Karlstad. Nåväl, jag överlevde iallafall men nu får det dröja innan jag åker med Swebus igen då det tar så sjuukt lång tid! 
 
Annars idag så har det ju varit strålande väder i Stockholm så jag och älsklingen var ute på en kort löprunda då jag ville känna om mina skor var bra, och sedan åt vi frukost på balkongen! Väldigt härligt! Det måste ha varit runt 20 grader i solen idag! Blir lycklig när jag tänker på att det snart är sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0