TORSDAG

Sitter i soffan och tittar på kockarnas kamp. Har precis lagt på mitt videosamtal med Ludvig efter några timmars skypande. Det har varit en skön eftermiddag och dagen har varit bra! Vi gick vår runda och fick fem minuters bättre tid än förra gången! Ioförsig gick vi inte alls så fort förra gången så det är inte så konstigt, men jag tror också att vi kan öka tiden ytterligare! Nåväl, på måndag ska jag ta tummen ur röven och köpa ett gymkort på Livskraft! Längtar efter att få en regelbunden träningsrutin! Älskar att ha rutinen inne och känna att man faktiskt blir bättre. 
 
Strax ska jag packa lite då jag åker hem till Eskilstuna imorgon och stannar över helgen. Ska bli så himla kul att träffa alla saknade och väldigt mysigt att ha ett riktigt fredagsmys med familjen och pojkvännen! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0