TIDIG HELG

Har precis kommit hem från skolan som jag varit alltför nervös inför helt i onödan. Jag trodde att seminarium var att man sitter i grupp med en lärare och diskuterar. Vi diskuterade i grupp, men helt utan någon lärares närvaro. Väldigt skönt kan jag lova då jag inte hade pluggat alltför mycket. Nu ska jag alldeles strax laga lite lunch, idag blir det så simpelt som snabbmakaroner och falukorv! Enkelt är gott, det har varit min filosofi sen jag var liten. Kan ju ha att göra med att jag var superkinkig med maten när jag var liten. Tur att det har försvunnit! 
 
Klockan 15.35 går tåget här från Karlstad, och klockan 18.40 befinner jag mig i Eskilstuna. Då hoppas jag på en finmiddag hemma med mamma och bror. Ikväll blir det en lugn kväll och imorgon bitti ska jag verkligen sova ut! Hoppas ni har en bra torsdag allihopa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0