Rapporten inskickad!

Satt hela kvällen igår med en rapport som ska vara inne idag senast klockan 17.00. Skickade precis in min, men shit vad nervös jag blev när jag skulle skicka den! Nästan som när man satt på trafikverket och skulle trycka på "rätta prov"-knappen när man var färdig med teoriprovet. Herregud alltså. Ikväll är det Välkomstfest och dit kommer Svenska Björnstammen och sjunger för oss. Innan är det förfest med klassen där det även är bartömning! Lär bli riktigt kul ikväll faktiskt. Nu ska vi cykla till universitetet och lämna in rapporten för hand. Usch! Ha en bra dag, puss och kram!
 

Hittade gamla bilder på mig och Maja, saknar vovsarna väldigt mycket! Får se till att åka hem någon helg snart helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0