ONSDAG

Idag har det varit en väldigt nervös dag. Den började klockan nio imorse då Frida och Frida kom hem till oss och vi började öva på vår redovisning som vi gjorde idag. Klockan kvart över ett befann vi oss i skolan och då började alla redovisningar. Vi ville vara först, men läraren lottade och såklart hamnade vi sist! Detta är den största grupp människor som jag någonsin har talat inför, ca 45 personer. Men vi hade varandra och det gick väldigt bra, bättre än förväntat då vi bara hade morgonen på oss att öva! Vi har precis ätit och nu tittar vi på Halv åtta hos mig! Senare ska jag skypa med min fina pojkvän och sedan ska jag titta färdigt på en film som jag började kolla på igårkväll. En skön kväll väntar helt enkelt! Väldigt behövligt efter denna stressiga och spända dag! 
 
Idag serverades det kyckling, wook och nudlar, mumsigt till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0