LIVET LEKER

Hej mina vänner! Det är många (framförallt min kära mamma) som tjatat på att jag ska börja blogga igen nu när jag har flyttat hemifrån till andra sidan landet för att studera. Därför kan jag väl offra mig och kanske skriva här några gånger i veckan.
 
Jag har egentligen ingen lust att summera mina hundra senaste veckor men något som är värt att nämna är kanske att jag har befunnit mig hos min pojkvän i Stockholm de senaste dagarna. I torsdags var vi nämligen på min julklapp som jag fick av min pojkvän i julas, alltså Coldplays konsert på Stockholms Stadion. Jag finner faktiskt inga ord för hur bra konserten var, den var magisk! Hela tiden stod jag med hakan nere i marken och undrade hur jäkla mycket pengar dem måste ha lagt ner på kalaset! Helt sinnessjukt vad mycket effekter det var! Raketer, fjärilar, bollar, lysande armband på alla i publiken! Magiskt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0