HELGEN!

Här har det inte blivit mycket skrivet i helgen och det beror såklart på att jag ville passa på att spendera tid med mina vänner och pojkvän! I fredags såg vi Icona Pop och jäklar vad grymma dom var! Dem kommer nog att komma långt med sin musik faktiskt. Det var varmt och jäkligt trångt på Tempel så vi tog bussen hem halv två, gick dock till Burger King innan och åt lite fyllekäk! 
 
Igår (lördag) var den mysigaste dagen på länge som jag spenderade mest med min pojkvän! Vi började dagen med frukost på sängen och några avsnitt av Lost. Därefter tog vi cyklarna och körde runt lite i området, hittade en genväg till ICAKvantum så nu kommer det inte bli lika jobbigt att cykla och handla mat! På kvällen åt vi tacos allihopa och därefter tog jag och Ludde bussen till stan för att se på bio. Vi såg den nya Hamilton-filmen och fasen vad bra den var! Till och med bättre än den första, och då är det inte dåligt! 
 
Nu har våra gäster åkt hem och det dröjer fem dagar innan jag får träffa min kärlek igen. Egentligen är det inte så länge men fan vad söligt tiden går när man längtar så mycket! Hur kan man vara så kär i någon att det värker i hjärtat? Herregud alltså vad jag älskar min pojkvän! ♥
 
Jag och världens finaste pojkvän som jag älskar så mycket att det gör ont! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0